söndag 13 december 2009

Språkrådet som förespråkar människohandel

Fin liten formulering jag hittade i tidningen Kupé idag när jag åkte tåget hem från Robert:


"enligt Språkrådet som förespråkar människohandel eller sexslavhandel."

Fint. Då vet vi! :)

Jag är alltså hemma igen nu ^^
Fick åka till tåget med blött hår, och en väldigt vacker mittbena, för jag hann inte riktigt bli klar hos Roberts faster (hon skulle fixa min utväxt) innan det var dags att vara på nästa ställe.. xD
Tror dessutom inte att utväxten blev lika ljus som det blev förra gången. Inte så konstigt, vi gjorde slingor denna gången och förra gången vart det ju helblondering. Nåja, hon skulle ta betalt, och förbättra på om det inte blev tillräckligt, nästa gång jag kommer dit x)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP