torsdag 10 december 2009

Mycket att göra

Sakta men säkert börjar min checklista bocka av sig..

Att göra:
-Plugga kemi *½ check*
-Skriva spanskan
-Boka biljett *check*
-Stryka lucialinnet *check*
-Packa

Har suttit med kemin i i alla fall 1½ timma nu och har precis avslutat genomläsningen av kapitel 7 (utav totalt 13 st). Lucialinnet strök jag så fort jag kom hem. Biljetten bokade jag precis, och nu tar jag en liten paus i alltihopa för pappa bjuder minsann på pizza nu! :D
Så nu ska jag gå upp och duka, och får jag lite tid över ska jag börja på packningen. Sedan skall jag avnjuta en god Vallda Special, och sedan är det tillbaka till kemiplugget igen.

Men det är faktiskt inte så att jag lider av att plugga, jag tycker inte att det är rent ut sagt tråkigt och förjävligt. Tidskrävande är allt det är, och det är mest det som är jobbigt.. att se flera timma flyga iväg på att bara sitta och läsa. Men det går allt an det med ibland =)

1 kommentarer:

Anonym,  10 december 2009 kl. 18:17  

Vad läser du om i kemin?
Organisk kemi kanske? :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP