fredag 18 december 2009

Vakna härligt :)

Detta möter mig varje gång jag slår upp mina blå här hemma hos pappa:


Tog nyss en liten middagslur (innan middagen då XD) och tänkte på hur väldigt trevligt det är att starta dagen med denna syn varje morgon :)

Men nu är det snart dags för middag, jag är Jättehungrig! Hoppas det är nåt gott ^^ På tal om mat så tog jag förresten en bild på min frukost imorse, haha xD Inte för att jag är så besatt av mat, men för att jag äter på ett rätt skoj sätt:

Vatten och en macka. Det är allt som går i mig på morgonen, jag har inte så stor aptit då.. men vill man ha två pålägg, trots att man bara har en macka att jobba med, så får man lösa det på detta sättet! x)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP