måndag 7 december 2009

Arg på mig själv..

..vad är jag för oförskämd människa som inte svarar på mina kommentarer?! :o

Detta måste genast åtgärdas:

Johanna skrev (om inlägget med att vi inte når till golvet från stolarna i skolan):
HAHAHA XD sista bilden! Grejen är att det gick nog att hissa upp min stol lite till....

... din jävel! :o Jag vägrar acceptera att jag har längre ben än vad du har :o .. är inte vi lika långa? :o I så fall är det extra hemskt xD


Jennie skrev (om inlägget om att jag åker till värmland):
haha jag läste först "idag sticker jag till värmland för gott" xD

Haha, nej aldrig! Fast det hade varit skönt just nu... xD Skita i skolan och sitta uppe i skogen och gömma mig.. xD
Fast.. aldrig att jag tänker stanna där för gott :o Ska nån flytta på sig så blir det Robert, jag ska bo på västkusten! ^^


MalinElizia skrev (om samma inlägg):
Jaa,du är snygg :)

Tihi, tack ^_^


NU är det läggdags!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP