tisdag 22 december 2009

.

Här sitter jag och vräker ur mig en halv flod av tårar i ren jävla frustration och hat över att behöva befinna mig i detta huset just nu.

Det finns ingen jävel som kan förstå hur jag har det just nu, och det gör mig, utöver all jävla skit, till den ensammaste människan på hela jävla planeten.

Fan vad patetisk jag är som sitter här och gråter för mig själv. Ännu mer jävla patetiskt är det att ingen kommer för att trösta mig ens. De höjer bara volymen på sin jävla julmusik istället.

Patetiska jävla männska. Vad ska jag orka med allt för? Varför försöker jag alltid göra allting alla vill för? Vad tjänar det för nytta att jag är som jag är? Folk som jag blir utnyttjade. Använda och bortslängda. Värdelösa.

Jag hatar mitt liv.

2 kommentarer:

Josefin,  23 december 2009 kl. 11:58  

Du ska inte hata ditt liv för att din bror är som han är!
Du vet att du är bättre än både din mamma och din bror, ellerhur? ^.^
Även om det inte verkar så, så tjänar man mest på att vara snäll och omtänksam :3 trots att det är svårt, då det finns folk som ser det som en självklarhet att man ska finnas där för dem hela tiden...

JAG tycker att du är helt fantastisk! ^.^ och du behöver inte känna dig ensam så länge jag finns på denna jord :3

Anonym,  23 december 2009 kl. 12:31  

Känn inte att allt är emot dig! Det finns många som bryr sig om dig!
Dina klasskamrater, Kompisar och din pojkvän!
Vi kommer alltid att finnas för dig!

// Din Robert <3

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP