tisdag 15 december 2009

Mattesnillet i egen hög person! :)

Minns ni hur jobbigt jag hade det innan nationella i Matte D förra veckan?
Jag fick tillbaka provet idag, och jag hade 43 utav 44 möjliga poäng, och hade dessutom visat alla mvg-kvalitéer som gick! :D
.. enda jag missat var ett Vg-poäng, jag tappade bort "/4" mitt i en uträkning. Så felet var inte ens någon kunskapsbrist, bara ett slarvfel! ^^

Det kan jag ju alltid ha att glädjas åt nu när kemikursprovet står för dörren. Jag har lagt ner böckerna mer eller mindre för resten av dagen nu, för jag känner att jag inte kan göra så mycket mer åt min kunskapsnivå nu. Det får bära eller brista, jag har gjort så gott jag kan! (säger jag nu, kommer ändå sitta och sista-minuten-panikläsa ikväll.. men det låtsas vi inte om ^^)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP