onsdag 9 december 2009

Jag är på topp..

..om man pratar tvärt-om-språket :)

Ont i huvudet och mår allmänt skit. Är stressad, och kan inte fokusera på någonting. Alla tror att jag orkar med allt. AAAah.

Måste dock inflika ett litet hurra för att min kusin är lika nördig som jag och förstår alla naturskämt! :D

Utöver det. Blä. Blä blä blä.

Försov mig rätt grovt imorse. Eller ja. Jag hade tänkt (som jag tänker alla morgnar) gå upp klockan 6 och göra allt i lugn och ro (brukar alltid bli halv-20 i 7 istället), men jag lyckades stänga av väckarklockan och vaknade istället Kvart Över 7! Halv 8 måste jag gå hemifrån. Blev lite mycket att göra där en stund, men jag hann i alla fall :)

Nåja, jag kan inte skriva något vettigt nu, så det är bäst att jag låter bli att skriva alls.. Hoppas ni har mer välfungerande hjärnor än mitt mos till försök innanför pannbenet :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP