tisdag 15 december 2009

Tur-örhängena ^^


cpigt dålig bild, men man ser ju i alla fall vad den föreställer =)

Dessa örhängena får hänga med mig på varenda prov i något naturvetenskapligt ämne som jag skriver. Matte, kemi, fysik, allt där man behöver räkna! Vad kan vara bättre än smycken som Består av siffror då? ;)
Vet inte vad jag ville säga med det, har fått för mig att de ger mig tur i alla fall! ^^

Nu är det för övrigt dags för det jag förutspådde redan innan. Jag har tagit det lugnt en stund, och nu ska jag sätta mig och sistaminutenplugga innan jag sover. Kommer drömma söta drömmar om korrosion och jämviktskonstanter och hela kalaset..

Visste ni förresten att jag Alltid sitter i sängen och pluggar? ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP