torsdag 24 december 2009

God julafton! :D

Så har då äntligen den här dagen kommit. Trots att jag vaknade på precis samma humör som alla andra dagar, och inte kände något vidare speciellt alls, så är det ändå en rätt trevlig dag =) För det ligger några julklappar till mig under granen, och dem är jag nyfiken på :D

Dessutom har man en anledning att göra sig snygg, eftersom man ska åka bort till folk ^^ I mitt fall åker jag till mormor om en stund, så här har ni en drös bilder på mig! :D


Diademet fick jag av Johanna i julklapp! Visst är det fint? ^^ Tycker det passar jättebra till det jag hade tänkt ha på mig idag, så det fick haka på :D


Försökte sminka lite 60-tals stuk.. vet inte om det lyckades.. har för mig att det är mörka, tjocka ögonbryn, väldigt ljus hy, mycket svart runt ögonen och långa ögonfransar. Jag har lösögonfransar :D Se bara på bilden bredvid hur långa de är :D Vad tycker ni? ^^ Det ser jättemesigt ut på bild fast att det är jättehäftigt i verkligheten :(

Nåja. Jag känner mig snygg i alla fall, och det är väl det som är huvudsaken?^^
(om ni jämför de två vänstra bilderna ovan och undrar varför i helskotta mina läppar har olika färg osv så kan jag säga att det beror bara på ljuset och vad som tog fotot.. och den understa är mest verklighetstrogen i färgerna :o..det översta visar dock min riktiga ögonfärg... nu ska jag sluta tjöta! xD )

(aouch, diademet trycker bakom öronen.. när jag flyttar på det känner jag hur blodtillförseln återvänder till punkterna det tryckte mot innan xD jag får helt enkelt sluta ha så stor hjärna, så jag kan få plats i vanliga diadem! ..)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP