måndag 14 december 2009

Ingen motivation

Klockan är kvart över fyra. Josefin sa att hon kanske kunde komma hit vid fem. Jag sitter här och hoppas på det :3 Har inte träffat henne på flera flera dagar, för hon är iväg och lussar runt med kungsbacka lucia överallt, så mycket så att hon inte hinner vara i skolan :'( Men nu skulle hon ha en rast, så jag hoppas verkligen hon kommer hit :3

Men det innebär att jag måste plugga nu ju. Jag orkar bara inte. Jag är helt handlingsförlamad. Sitter bara här och blänger framför mig. Kanske inte är så konstigt att jag gör det dock, när jag kan välja på det, och det här:


..ser det lätt ut? Va? Va?! VA???! Jag får en känsla av att jag missat något här. Måste leta upp kemiboken och kolla ifall det bildas en NADH + H+ när pyruvatet blir till acetyl-CoA..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP