fredag 18 december 2009

Upp till älsklingen :)


Bilden är från i somras ^^

Nuså, ska jag snart påbörja min resa mot värmland och min älskling som sitter där och väntar på mig :3 eller ja, just nu är han på bio med kompisar.. men han Kommer vänta på mig, sen ^^ Nu när det inte är skola hela dygnet runt så har jag tid att tänka på annat också, och nu har det gjort sig påminnt hur mycket jag egentligen tycker om och behöver den där lilla muppen som jag pussar på på bilden :3 Det känns så hemskt att han ska åka till danmark just nu när jag fått inse det.. att jag bara kan träffa honom max 7 dagar till detta lovet, och sedan är han borta .. i fem hela veckor.. det är outhärdligt..
Men jag kan inte hålla på och deppa över det nu, jag måste ta vara på tiden vi har nu på lovet istället, och göra massa skoj saker som jag kan minnas och bli glad av sedan när jag är ensam :3

Just nu önskar jag bara att det vore lika varmt där som det var då dendär bilden togs.. pratade nyss i telefon med honom, och han sa att det var minus tolv grader redan nu.. fy fan, jag hatar kyla. Men då får jag i alla fall användning för den söta halsduken jag fick av Josefin ^^ Blir mer och mer kär i den hela tiden ^^

Förståeligt nog kan ni alltså inte förvänta er så mycket ljud från mig under helgen alls.
Jag åker hem igen söndag kväll eller eftermiddag, så nu vet ni =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP