onsdag 23 december 2009

Dan före dan!

Eller vad man nu säger.. imogon är det julafton =)
Då ska vi hem till mormor och äta lite revbensspjäll med potatisgratäng, och kladdkakan som jag bakade igår ^^

Hittils idag har jag hunnit med att äta frukost med hembakt bröd med legymsallad och små köttbullar. Ingen jul utan legymsallad, det är min absoluta favorit!
Och så har Johanna varit här en liten stund också ^^ Jag fick min julklapp av henne, och så sökte vi grundligt igenom hela skolkatalogen för att se om det fanns någon kille jag tyckte var snygg alls. Jag hävdade nämligen bestämt att jag inte kunde hitta någon bland naturklasserna.
Men älskling, oroa dig inte, för det enda jag kunde hitta var snyggt hår på vissa.. och den enda som ens kom i närheten av snygg gick ändå el ^^ Då gör det väl inte så mycket? <3


Tack förresten till både älsklingen och Josefin för dom fina kommentarerna till förra inlägget.. riktiga vänner finns det få av, så jag är glad att jag lyckats lägga beslag på en av dem :3
och älskling du betyder också massor, men det vet du ^^
Hade jag fått bestämma hade jag firat jul med alla er istället, då kanske jag hade fått uppleva en såndär trevlig och mysig jul som alla säger tydligen ska finnas därute nånstans.. :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP