tisdag 1 december 2009

Idag: spelning, Imorgon: stort prov

Danananaa BATMAN.
Eller som man också kan säga: Hej!

Det säger sig nästan själv. Att jag inte kommer hinna plugga ordentligt till provet alltså. För man kan bara inte göra dåligt ifrån sig på en spelning. Sånt är otänkbart. Men nu sitter jag i alla fall här med nymålade naglar. Så jag kan inte öva piano just nu.. Mina naglar är för övrigt precis sådär långa nu så att det faktiskt ser snyggt ut att ha nagellack på dem, och inte som att man bara har en liten färgplump längst ut på fingret. Jag gillar't :D

Så ja. Det är en viktig spelning också. Någon förvaltningschef kommer vara där, och det ska vara avtackningar av någon sort.. Vi ska "öppna upp kvällen" med att spela lite i 20 minuter för dem ^^

Nej nu får jag gå tillbaka ner och öva igen.. eller vänta 5 minuter till kanske för nagellacket. Josefin står inne i badrummet och lockar sitt hår i detta nu :o Min lockfön är den bästa (L)

Usch, jag får handsvett så nervös jag är just nu.. xD



Så här snyggt hår kan man få med min lockfön :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP