måndag 21 december 2009

Uppe med tuppen

Eller mja, kanske inte riktigt. Men jag gick upp innan 10 i alla fall, på en lovdag! Det är otroligt.. och jag känner mig pigg :D

Här snöar det för övrigt, så nu har vi nästan lika mycket snö här på västkusten som det var uppe i värmland!

Idag kommer min storasyster, hennes man och lille Anton hit! ^^ Egentligen ska jag ju till mamma idag, men jag stannar en extra stund för att träffa dem =)

Imorgon ska jag antagligen baka lussekatter, om det inte blir sent på kvällen idag, hemma hos mamma ^^ jag har längtat efter lussekatter! Dom är så goda! Och kom nu inte och säg att man ska baka lussekatter till lucia och inte till jul, för jag tänker inte lyssna på er! ^^


hihi, såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu ^^


Och såhär såg det ut genom fönstret igår när jag satt på tåget :o Fin utsikt eller vad? ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP