fredag 1 januari 2010

Gott nytt år typ :)

Här hör man inte ens några smällare.. men Roberts bror slog just på teven där nere och där snackar gubben om sitt "ring klocka ring", och äntligen inser jag att nu blir det ett nytt år =)
Det känns faktiskt inte alls annorlunda än för 5 minuter sedan.. ^^

I övrigt har vi mest lagat mat (och ätit den förstås) och tagit det lugnt.. det känns bra, eftersom jag åker här ifrån redan 20 i 10 på morgonen imorgon. Jag vill inte riktigt inse att älsklingen ska vara ifrån mig i 5 hela veckor nu .. :(

Men jag kan väl ta och börja det nya året med att vara lite vettig och vuxen då =)
Jag har insett att jag överreagerade och betedde mig väldigt barnsligt den där kvällen när jag skrev så mycket skit bara för att jag inte kunde åka till Robert. När jag väl kom upp hit dagen efter så såg jag att det var så mycket snö att jag förstår vem som helst som inte ville ut och köra i det.
Resten av allt jag skrev var bara dumt och onödigt, men jag antar att det beror mest på att jag blev så ledsen över att jag inte skulle få träffa min älskling när jag var så inställd på det.. det är jobbigt att bara kunna ses så sällan :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP