lördag 30 januari 2010

Mars var synlig inatt

Heeela natten lång, men jag kollade inte :( Jag är ju intresserad, och fascinerad, av rymden och astronomi och hela kalaset.. men jag är också lat. Och min lathet övervinner allt. Den är som ett segt äckligt tuggummi under skon som vägrar släppa taget. Jag försöker bara klura ut hur jag ska få av mig den förbannade skon så jag kan börja hitta på allt jag egentligen vill :o

Nåja. Igår kollade jag på let's dance. Det gör jag alltid på fredagar ^^
Jag noterade speciellt att nästan alla har svart-röd-vita kläder. Eller åtminstone 2 utav de färgerna. Det glädjer mig :D

Dessutom målade jag mina naglar igår ^^ Genomskinligt/vitskimrande och silvriga toppar :D Ska bara se om mamma vill måla på några små svarta dekorationer på innan helgen är slut ^^

Fast idag är det dags att ta itu med läxorna. Jag är så laaat, men jag har flera läxor som är till på måndag, så det är lika bra att börja nu med en gång! (det kommer inte att hända..)


Mina naglar. Snyggt eller? :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP