lördag 2 januari 2010

Skolarbete på lovet (!)

Har precis skrivit en hel bokrecension/analys/grej-som-ska-få-läraren-att-fatta-att-jag-läst-boken. Hon är inte precis lätt den där läraren, när hon ger oss i uppgift att skriva något mer avancerat än en bokrecension, men inte nödvändigtvis en analys, som ska visa för henne att vi läst boken och kan tänka själva. Nu har jag i alla fall skrivit den. Jag vette fasen vad det är jag skrivit - men en text om en bok, med egna tankar i, är det i alla fall.

Just nu försöker jag förstå mig på Skype. Älsklingen åker ju till danmark imorgon, och jag fick med mig ett halvtrasigt, men användbart, headset som han och hans bror inte behövde mer när jag åkte. Så nu är det tänkt att jag ska prata med Robert genom skype, helt gratis. Jag måste bara komma på hur det fungerar. Eller rättare sagt, här är mina problem: Jag vet inte om jag har skype på datorn, jag har haft det nån gång men jag minns inte när.. Jag vet att jag har registrerat mig, men jag vet inte vilket "namn"/"adress" jag registrerade mig med.. Jag minns inte heller något lösenord till den..
Det är väl de grundläggande. Sedan är att använda skype nästa problem. När jag väl hittat programmet och lyckats logga in vill säga..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP