fredag 29 januari 2010

Jag blir roligare snart, jag lovar

.. det är bara det att just nu är jag i en såndär skolan-behöver-uppmärksamhet-period. Första utkastet på min och Josefins projektarbetesrapport ska in denna veckan (typ idag alltså). Jag har fysikprov idag, eftersom jag missade det när jag tävlade igår istället. Jag har massor av sidor att läsa i biologi till tisdag, och jag bara somnar varenda gång jag försöker. Jag ska skriva en novell som ska vara klar på måndag, och jag har inte börjat ännu. Fysikläxa har jag också, läsa några stycken (lättare sagt än gjort, i alla fall om man vill förstå något). Och så missade jag matte E-lektionen idag också, så där har jag ytterligare några timmars arbete framför mig..

Som ni förstår har jag lite att göra alltså.. men nu är det ju helg, bara en enda dag i skolan till att uthärda! Sen kanske allt blir lite roligare =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP