måndag 11 januari 2010

För mycket mig, för lite omvärld

Läser jag min egen blogg hittar jag snabbt ett mönster:
BlablaMIGblablaMIGblablaMIGblabla(annat)blablaMIG. Okej, jag är duktig och allt sånt, men Så jävla intressant är jag inte.

Ju mer jag fokuserar på mig själv, desto tråkigare och jobbigare upplever jag allting dessutom. Jag älskar att fokusera på annat och bry mig om allt annat än mig själv. Jag skulle nog kunna sälja min själ och vara lika lycklig för det. Men av någon anledning babblar jag en massa strunt om mig själv hela tiden ändå. Men nu är det slut på det. Fokus ska bort från mig, och istället placeras på saker Utanför min varelse som kan vara intressanta ändå.

Men ingen är perfekt på en gång. Så nu måste jag bara meddela att jag lagade middagen i huset idag. Det blev köttbullar, potatismos och brunsås med lingonsylt till.

1 kommentarer:

Disdrac,  13 januari 2010 kl. 23:30  

du kan få en tia för själen din... ;)
eller föresten tior är användbara. vad sägs om 20st 50 öringar istället?

sen vetefan vad jag ska med den till eller om jag blir blåst på mina pengar...
eller så blir det kanske som det där simpsons avsnittet där bart säljer sin själ.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP