onsdag 6 januari 2010

Det nya schemat har anlänt! :D


Hos oss naturare är det liksom alltid lite uppstånde när man får dom nya schemana^^ Det sprids som en löpeld och alla är Jättenyfikna x)

Hur som helst. Mitt ser rätt fint ut. I och med att jag kommer läsa 2 mattekurser samtidigt nu (E och breddning) så är mitt schema återigen dominerat utav matte!
Ett litet orosmoln dyker dock upp..
Jennie, pratade du inte någon gång om en lärare, "BAm", som var väldigt,väldigt dålig.. ? En BAm ska ha mina breddningslektioner, och jag känner att jag gärna går och hänger mig hellre än att ha honom på dom lektionerna, om det är snubben som du pratade om..

Nu ska jag hur som helst sova =)

1 kommentarer:

jennie,  6 januari 2010 kl. 11:30  

Haha nej, BAm är bra ^^ Hade honom i matte D och E, och det var i båda dom kurserna jag gjorde bättre ifrån mig. Jag var hans lilla favo, och jag kan lova att du kommer bli det också haha!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP