måndag 25 januari 2010

Hejhejhej!

För första gången kändes måndagen i skolan inte som en evighetslång helvetesstart på veckan. Kan bero både på att sista lektionen på dagen är inställd fram till efter sportlovet, och att det dessutom var ljust ute när vi slutade skolan idag!! Hur härligt är det inte? :D

När jag kom hem var det meningen att jag skulle läsa fysik. Har prov i det denna veckan. Men gissa vad jag gjorde ? ^^ Jag gick och la mig, och sov i 4 timmar. Härligt var det i alla fall ^^ När jag vaknade läste jag igenom alla sidorna, och fattade lite halvt sådär.. men imorgon ska jag till pappa och så ska han gå igenom det här med induktion tillsammans med mig en sista gång innan provet =) Det är verkligen bäst att ha en pappa som fattar alla saker man själv inte förstår sig på :3

Nu till något helt annat: BILDSPAM! :D


Jag idag. Ganska vanlig och tråkig ^^


Av någon anledning kände jag väldigt mycket för att måla krabbor och havs-tema idag på lektionerna.. översta bilden från spanskan, understa från fysiken. Jag måste verkligen sysselsätta mig med saker för att orka lyssna.. och när jag inte vill fläta håret (mitt tvångs/tics/nåt-beteende/beroende) så får jag ju hitta på nåt annat istället ^^


och så helt random: mitt utseende på kusinens 20års-kalas ^^ gillar skarpt det där rosettdiademet jag fick av Johanna i julklapp! :D
haha, och kolla vad olika breda mina armar ser ut XD ena helt överdimensionerad, andra ett glasklart anorexiafall XD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP