onsdag 6 januari 2010

Hemma igen!

Jag och Oliver kom ju riktigt bra överens, så nu är jag jätteglad ^^ Säkerligen pappa och Monica också, för dom kunde sitta stilla i soffan medan jag rände runt med Oliver som ville gå upp och ner i den lilla trappan minst 1000 gånger "som dom stora gör", d.v.s. inte på alla fyra. Gissa vem som är trött i axlarna? x)

Jag hade i alla fall kul. Jag gillar barn som gillar mig =) Fast Oliver gillar nog nästan alla, för han är så orädd för nya människor ^^ Men han är en riktigt söt liten skit i alla fall :3


Hihi, jag undrar om Oliver hinner röja ut dem innan, eller om det blir storebror eller sambon som hittar det lilla tecknet jag lämnade kvar efter min framfart.. ^^,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP