torsdag 7 januari 2010

Mör i huvudet

Halv 3 till klockan 8. Hur många timmar blir det? ... fem! Fem timmar fysik. (haha jag räknar ju seriöst fel. Fem och en halv!) Fy bläe. Men nu har jag gjort klart alla uppgifter vi ska ha gjort i alla fall! Pappas förklaringar hjälpte ^^ Nu förstår jag nämligen uppgifterna! Fast jag får fortfarande fel hela tiden.. men slarfel får väl ses som ett framsteg från kunskapsbrist ? ;D

Nåja. Imorgon börjar skolan igen! Lite sjukt är det. Har inte vridit tillbaka dygnet än. Har inte ens packat skolväskan, letat upp min skåpsnyckel, eller duschat än.. Och jag är inte riktigt säker på om jag hade någon läxa i spanska till imorgon.. men jag har ändå inte boken hemma, så det är för sent att göra något åt nu!

Jennie: haha, superpojkvän funkar ju också ;) Jobbigare om man inte känner några supermänniskor alls :o

Nej nu ska jag försöka hitta på något vettigt! Typ ... duscha xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP