måndag 18 januari 2010

Hemma igen :)

Hemsedalsvistelsen var trevlig och intressant, och det har likaså dykt upp ett par trevliga och intressanta bilder på mig på facebook från denna vistelse. Några har förlorat sina taggar för länge sedan x)

Och hur det gick med att åka skidor? Det kan beskrivas med:
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG KAN INTE STANNAAAAAA!!!!!" *Svisch så flyger jag över Johannas skidor där hon står och väntar på mig mitt i backen*
..Med andra ord, bättre än förra gången ;) Jag ramlade inte en enda gång i alla fall!

Idag har jag för övrigt varit en duktig dotter och lagat middagen eftersom mamma fyllde år igår ^^ Det toppades med en schwarzwaldtårta (stavning?) som jag rotade upp ur frysen, och vips hade man en jätteglad mamma =)

Nej nu ska jag gå och leta upp ett eller fler nya räknehäften. Matte E och Matte Breddning börjar båda imorgon på morgonen. Härligt det ska bli! (ironi. Ha, det rimmade..)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP