söndag 3 januari 2010

Klockan 02:51

Åh gud,hur ska jag någonsin lyckas vrida rätt dygnet igen, i tid till skolstarten??

Det var i alla fall trevligt att ha spelkväll. Johanna hade Inte med sig TP, som jag trodde, däremot ett liknande spel vid namn "Sverige - frågespel". Mycket intressant, och exakt samma sak som TP fast enbart med frågor relaterade till Sverige. Och ett annat spel som jag inte minns vad det hette, men som krävde lite logiska funderingar, som också var trevligt :)
För att inte glömma StepMania! Det var också skoj :D Ellerhur Johanna? ;)

Jag lyckades förresten förstå mig på skype! Nu har jag det på datorn, och jag kan logga in. Jag gjorde en lycklig gissning antar jag. Gissade både inloggningsnamn och lösenord och tryckte enter - och till min lycka så loggades jag in. Nu återstår bara att konfigurera mick och cam och sådant också.. :3

Nu kom jag på att jag visst glömt borsta tänderna.. alltid är det något! så nu ska jag gå och göra det, och sedan är det dags för sängen! God natt allesammans =)

2 kommentarer:

Johanna,  3 januari 2010 kl. 13:36  

Föredrar GH ;) Novem hette det!

disdrac,  4 januari 2010 kl. 01:48  

02:51 är väll inge sent och att ställa tillbaka dygnsrytmen ca 2 timmar är väll inge svårt?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP