fredag 22 januari 2010

Stan med Viktoria ^^


Eftermiddagen inleddes med lunch på Garlic i kungsbacka. Väldigt god mat där får jag säga! Viktoria åt en räkbaguette som synes =) Själv åt jag en kycklingwrap, den var också god! ^^


Efter det gick vi till kungsmässan, och mycket dividerande och hatande av min kroppsform senare så köpte jag i alla fall 2 klädesplagg ^^ Och så insåg jag att jag ska inte hata min kropp, jag ska lära mig vad jag passar i istället :D och detta är ett beprövat koncept! Vida midjekjolar, och korta svarta boleros. Båda har jag varianter av sedan innan, så varför inte liksom? :D Det man är snygg i är man snygg i ^^


När jag kommit hem på kvällen slog jag mig ned med mamma och kollade på Let's Dance. Willy är jättesöt ju! Skitgullig gubbe, han måste vara kvar länge! :D
I en av pauserna tog jag en liten sväng runt huset, och bebisen (eller Elvis som han också heter - men det märks oftast inte) sov väldigt lustigt i mammas säng x)

..På tal om att sova så kanske det är dags nu för mig med!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP