onsdag 27 januari 2010

Jag står med på hemsidan! ^^

.. skolans hemsida alltså! ^^ (Läs.)
Ska börja gå extra lab-kurser i 3 timmar varje onsdag från och med nu, så vi får en chans att klara av lab-provet, som är ett av delproven. Lite glad blev jag när jag hörde att denna tävlingen krockar ena dagen med nationella i Fysik B. Det är som en gåva från ovan!

.. utöver det så hatar jag snö. Det snöade mer här idag. Äcklig blöt snö som bara blev slask med en gång. Jag hatar snö. Det räcker med snö nu. (och vem fan snackade om global uppvärmning?!)


Jag blev tvungen att ta till mössa! Mamma har iofs stickat den, och den är en av de snyggare man kan hitta att sätta på mitt huvud.. men ändå.. mössa + Hanna är ingen hit :(


och mina vantar (t.h.) blev blöta, så när jag skulle iväg igen in till kungsbacka (för att öva med Josefin ^^) så fick jag ta dom jag stickat åt mamma! (dom till vänster alltså). Dom var tuffa =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP