lördag 2 januari 2010

Julfirande på nyårsdagen :)

Ja, igår var jag ju hos pappa och träffade mina syskon med familjer och så firade vi lite jul där, eftersom alla inte var med när vi sågs hos farmor på juldagen ^^

Så nu tänkte jag ta tillfället i akt att visa alla julklappar jag fick på pappas sida av släkten (inkluderat dem från juldagen alltså).. och vad mina små syskonbarn fick i julklapp av mig ^^ Deras julklappar var en del utav de små hemlighetsmakerierna jag pratade om inför jul =)


och detta är då: röd bunke, durkslag och stekspade från pappa och Monica, de 2 ungnsformarna är också från dem, och de är rödare i verkligheten! snajsiga svarta bunkar och en röd slev från storasyster med familj, stickade sockar från farmor, och en tuff fotoram (ja, den sitter ihop, så det är En ram till fem foton) från storebror med familj ^^


Och dessa är då julklapparna till mina små syskonbarn ^^ Vantarna till Oliver (storebrors barn) som är strax över 1 år nu, och sockarna till lille Anton (storasysters) som är 10 månader yngre ^^ .. och ja, jag har gjort dem själv, det är det som är poängen med dem :3

1 kommentarer:

Sofia,  2 januari 2010 kl. 19:02  

Hjälp vad duktig du är på att sticka! Jättefina var dom. God jul och sånt // Sofia (Nv3c) ;)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP