lördag 30 januari 2010

Matte.. matte..

Ja nu har jag skrivit klart min novell, och räknat matte i säkert 4 timmar. Otroligt segt är vad det är. Och jag undrar vad i helskotta folk ska tro om mig efter dom läst min novell. Det är inte precis ett "normalt" ämne. Eller ja, inget så många på gymnasiet skulle välja att skriva om. Tror jag. Fast i och för sig pratade läraren om saker som "tänk om man skulle mörda sin granne?" när hon försökte ge oss inspiration. Så hon får skylla sig själv lite ^^
Men nu är jag i alla fall klar med alla läxorna, och det är jag otroligt nöjd med =)
Nu har jag hela en kvart på mig att göra någonting frivilligt idag, innan det blir imorgon! Wow :o

Nejmen. Jag har inget vettigt att säga. Utom; titta:


Nu har min mattebok fått fnatt.. "Denna vackra och kraftfulla formel.." omg :s
logisk eller intelligent kan jag väl gå med på.. men vacker?!


och jag gjorde en inbakad fläta :D Helt utan spegel eller nåt, bara sådär :D Lite skillat i alla fall? ^^
Haha, kolla mitt dumboöra.. snart flaxar jag iväg xD

2 kommentarer:

Anonym,  31 januari 2010 kl. 16:37  

Du flätar duktigt <3

//Robert.Ö

Disdrac,  31 januari 2010 kl. 21:56  

va? inte vacker? jag tyckte den var skit sexig den där formeln. ;)

speciellt andra delen av den där det stod cos NV + i sin NV

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP