torsdag 21 januari 2010

Scones till kvällsmat!


Visst ser det gott ut? ^^ Det bakade jag när jag kom hem vid 9-tiden. Tycker det är jättemysigt att baka och laga mat och greja faktiskt! =D

Jag hade min första körlektion idag förresten. Jag är jättenöjd, jag har en bra lärare, och han sa att det jag kunde sedan innan (från övningskörning hemma) var riktigt bra och att jag kommer ha nytta av det i fortsättningen! ^^ Fast visst fick jag ett kärringstopp också och så, så jag var inte helt perfekt ;) Dessutom babblade jag på som en jag vet inte vad, om onödiga småsaker dessutom.. så jag tror han fick intrycket av att jag är rätt hispig och nervös av mig.. vilket aldrig är bra i trafiken. Får öva på att vara lugn.. och att blinka när jag ska svänga ut från stillastående vid sidan av vägen! Det fick han säga till mig om 2 gånger :o
I övrigt klarade jag av de första 3 kapitlen på lektionen, så jag börjar på start i backe nästa gång ^^,

Så avslutade jag dagen med att övningsköra till göteborg för att hämta min bror på skolan, och hem igen. Vilket innebär motorväg och mörkerkörning och hela kalaset. Hoppas bara jag inte gör allt för fel.. x)

Förresten, missade 2 bilder i hemsedalsinlägget förut: Såhär såg utsikten ut från vårat fönster, respektive uppifrån backen!

Fönstret i lägenheten =)


Och uppifrån backen :D
Och det var mycket vackrare i verkligheten! Det var lite sådär så man tappade andan för ett ögonblick när man kom till toppen och såg sig runt.. tills man kände hur kallt vinden bet i kinderna, då ville man bara ner på direkten igen xD

1 kommentarer:

Bellezza 22 januari 2010 kl. 15:01  

Älskar din blogg!
Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)

Kram

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP