onsdag 20 januari 2010

Musiken återtar sin rättmätiga plats i mitt liv

Var på första "bandövningen" (fast det låter så fånigt, vi är bara 2 personer, jag och Josefin ^^) idag, och jag tror att denna terminen kan bli riktigt kul. Vi har redan 2 spelningar. En på ett äldreboende, och en på kulturskolan inför massa viktiga kostymsnubbar =)

Vi ska lägga till några nya låtar till våran repertoar detta året, bland annat dessa:


Savage Garden - Two Beds and a Coffe Machine


Takida - The things we owe


Eva Cassidy - Fields of gold


Ted Gärdestad - För kärlekens skull


Personligen tycker jag det är en mycket fin samling trevliga lugna och jättefina låtar ^^,
Ska bli jättekul att lära sig dem! Savage Garden -låten blir mitt största projekt, har 6 notark att lära in..men det kommer bli jättefint! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP