söndag 31 januari 2010

Naglarna :D

Nu fick jag mamma till att måla mina naglar också ^^, Bad henne måla precis ur fantasin, nån liten moj på tummen och ringfingret bara ^^ Tycker det blev fint :3 Jag menar, första gången hon kluttar nåt på nåns naglar någon gång ^^,
Halvvägs igenom fick hon en liten snilleblixt och målade en not på mitt ringfinger (L)
Sen frågade hon om jag kunde visa henne hur en g-klav ser ut, så ska hon öva så kan hon måla en sån nästa gång ^^,
Sen växte tanken fram att jag ska få helt musikinspirerade naglar nästa gång ^^ Topparna blir till tangenter, och så noter och g-klavar.. jag kommer älska mina naglar då (L)


Fint blev det :3


Och jag ääälskar noten (L)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP