torsdag 14 januari 2010

Iväg snart då :)

Jag gick upp tidigt idag, eftersom jag alltid är så ängslig att inte hinna packa klart. Det medförde att jag fick en massa tid att slå ihjäl, och riktigt hur det blev så vet jag inte, men jag fastnade framför spegeln med sminket en jäkla lång stund.


Men visst blev det snyggt i alla fall?^^ Frågan är bara varför man sminkar sig alls inför en 9 timmar lång bussresa som är framme 11 på kvällen..

Nej nu ska jag gå och leta upp tandkräm och tvål/schampoo som jag kan packa ned. Och se till att nallen får plats också ^^
Nallar är typ bästa botemedlet som finns mot hemlängtan ^_^


Vi hörs väl igen på måndag kväll eller något.. önska mig lycka till i backarna nu! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP