tisdag 19 januari 2010

Tisdag kväll

Jaha nu har jag bokat körlektioner. Första är på torsdag klockan 4. Jösses vad snart det är. Blir nästan lite nervös här. Men det ska nog gå bra. Är skönt att komma igång med det nån jäkla gång i alla fall =) Har ungefär en lektion i veckan inbokad från och med nu ^^

För övrigt har jag haft massa matte idag, både breddning och E-kursen. Med 2 olika lärare. Kan bli intressant. Än så länge känns det inte övermäktigt i alla fall ^^ Dessutom upptäckte jag att några kapitel i våran nya biologibok verkar intressant! Det är värt att ta fasta på, om jag nu fortfarande tycker det senare, så kanske man kan välja nåt åt det hållet på högskolan ^^ (är desperat efter att ta reda på vad jag tycker är kul..)

Well, inget mer intressant att dela med mig av. Njut av min snygghet istället:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP