fredag 8 januari 2010

Smutsvita naglar

Usch vad besviken jag blev. Här stod jag och tog noggrant (eller ja, tillräckligt noggrant trodde jag) bort det svarta nagellacket från mina naglar med nagellacksremover. Japp, trots att jag lovat mig själv att aldrig göra det igen flera gånger för att mina naglar går sönder och samman efter det. Men varje gång de blivit hela igen så tänker jag att "äh, det är nog inte Så farligt". Men denna gången sköljde jag faktiskt av dem efteråt, vilket jag inte gjort innan, så nu får vi se om det fungerar bättre. Jag är tveksam.

Besviken blev jag i alla fall för jag tänkte måla dem knallvita som omväxling.. men så fort jag drar första stråket med den vita färgen inser jag att den är metallicvit-genomskinlig. Inte jättevit. Och det har tagit mig 3 lager för att få det att se någorlunda bra ut. Kom ihåg att jag har nästan-helt-borta-svart i grunden. Det ser grått ut.

Äsch. Jag har fler planer i alla fall. Fast inte ikväll, jag måste verkligen sova nu! Har vridit runt dygnet så det är inte riktigt någon idé att försöka liksom.. nåja.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP