torsdag 21 januari 2010

Bilder från Hemsedal =)

Lite sent kanske, men jag snodde i alla fall till mig de bästa utav bilderna från Hemsedal från Facebook, dom är tagna av olika trevliga folk i min klass! Själv hade jag ingen kamera med mig.. :(


Johanna och jag i väntan på bussen ^^


Resten av klassen väntade också :P


Någon dag, uppe på berget som synes.. vi var så vackra så, och speciellt jag! upptäckte att det var brors skidkläder (alldeles för stora), och så är jag så härligt omatchande! Speciellt hjälmen är väldigt het ;)


Pauline, jag och Johanna sov i soffan, men vi blev lite invaderade när killarna kom insusande i lägenheten.. här: Fredrik, William, jag, Johanna. ..Vad vi håller på med är en annan femma xD


Jamen det ser ju ut som jag haft roligt i alla fall? xD Skeden på bilden innehåller ketchup, salt, och vodka. Vi spelade sanning eller konsekvens, och jag fick konsekvensen att låta de andra deltagarna fylla en matsked med vad som helst, som jag sedan var tvungen att äta upp.


Fortfarande dendär skeden. Jag ser ju väldigt glad ut för att ha något så äckelpäckligt att sätta i mig. Det var inte särskilt gott kan jag meddela.. men det smakade lite som saltlakrits x)


Alla tjejorna på samma kort :D


Som sagt, Pauline, jag och Johanna sov i bäddsoffan, som egentligen var gjord för 2 personer, som ska ligga åt andra hållet. Men jag och Johanna är så korta så vi la oss på tvären över, och vips kunde Pauline få plats på den längsta ändan också ;D

Hm, det var riktigt roligt i Hemsedal ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP