onsdag 13 januari 2010

Imorgon åker vi! :D

Kanske inte har nämnt det alls innan.. men imorgon åker i alla fall hela klassen (utom Josefin :o ) till Hemsedal över helgen! :D Bussen går 2 imorrn, vi är framme 11 på kvällen. Sedan åker vi där ifrån igen vid 4 på söndag.. hemma vid 1-tiden på söndag kväll ( = måndag morgon) .. och så skola som vanligt på måndag! Härligt >.<

Nej men det ska nog bli kul ^^ Jag hoppas bara inte jag drabbas av min fruktansvärda hemlängtan som alltid tycks flyga på mig.. fast uppe i snön utan min familj, helt utan internet, och för dyrt för att använda mobilen.. Jag brukar få hemlängtan väldigt lätt. Men jag ska göra mitt bästa för att bara njuta av tiden och ha roligt =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP