måndag 4 januari 2010

Brain Juice

Vill man vara en såndär intelligent naturare som jag ska föreställas vara, så är detta definitivt spelet att ha på sin mobil!

Jag menar, det ligger arbete bakom att vara kvicktänkt och logisk och allt vad naturartiteln innebär. Hjärnan är en muskel, den måste tränas för att bli bättre.

Jag hade detta spelet på min förra mobil, och när jag skaffade min nya höll jag på att dö av sorg för att detta spelet inte fanns med. Så jag tog mig i kragen och laddade ner det igår eller i förrgår eller när det var. Nu är jag en överlycklig människa igen. Jag har så hiskeligt svårt för huvudräkning, så jag sitter och spelar "Arithmetics" i träningsläget hela tiden, och det hjälper! =)
...............................................

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP