tisdag 31 augusti 2010

Tisdag kväll =)

Imorgon börjar jag skolan klockan 13.15. Innebär det sovmorgon? Nej. Jag ska upp vanlig tid och försöka få pluggat 4h (inklusive paus förvisso) innan jag åker till skolan. Eller åker, snarare cyklar. Mitt busskort gäller nämligen inte dygnet runt längre från och med imorgon. Så jag har inget val..


Jag idag ^_^ fråga inte om den högra bilden.. xD ..försökte nog visa hur blåa mina ögon är, men det blev ju helt fel, men sene gillade jag ögonfransarna vid det vänstra ögat så då blev det så :o xD


och jag hängde med på kemin :D:D .. fast sen vart det jättesvårt när jag kom hem och satte mig och försökte räkna.. men det var inte så konstigt kom jag på nyss, för jag försökte lösa saker med kunskaper vi ska gå igenom imorgon xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP