söndag 1 augusti 2010

Vill inte köra mer bil nu

80 mil stod trippmätaren på när jag backade in och parkerade utanför Roberts hus igen. Och den var nollställd när vi började åka i fredags. 80 mil på 3 dagar, och nu orkar jag verkligen verkligen inte köra mer. Jag har haft mitt körkort i 3 veckor på tisdag, och har redan hunnit köra så långt att jag inte ens längtar efter att köra mer på det där sättet som alla nya körkortsinnehavare gör..

Nåja. Nu ska vi i alla fall strax lägga oss här, eftersom älsklingen ska upp och jobba imorgon. Och jag är också dödstrött, så det gör mig absolut ingenting..

En liten rättelse förresten: jag tog inte converse-wannabeskorna på mig, det såg totalmuppat ut. Bytte till ett par ballerina med typ 1cm klack och en bred silvrig "dekorationskedja" framme vid tårna istället. Matchade mycket snyggare. Får se om jag inviger de nya skorna imorgon istället kanske =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP