torsdag 12 augusti 2010

Räknat klart!

Sedan klockan 10 idag har jag suttit och räknat matte. Jag borde väl åtminstone imponeras av mitt engagemang när jag sitter nästan 12 timmar i sträck och räknar? Och nu är jag dessutom klar! Jag har räknat igenom hela häftet, gett mig på alla uppgifter.. men är jag nöjd för det? Nej, jag har hakat upp mig på att det är ca 4-5 uppgifter utav alla i hela häftet som jag verkligen inte begriper mig på.. och jag kan inte säga att alla andra uppgifter var dölätta heller, även om jag lyckats lösa dem till slut på ett eller annat sätt. Jag mår inte bra när jag inte fattar. När jag inte ser logiken, inte förstår hur allt hänger ihop. Fyfan, jag kan inte ens vara glad över min bedrift, för här sitter jag och oroar mig mer än någonsin över att bli totalt utmobbad på chalmers för att jag inte klarar någonting..

.. jobbig jag är..
Dessutom har jag inte ens ätit middag än. Så tråkigt när man inte har mjölk, enda jag kan göra är köttbullar och makaroner. Inte ens fiskpinnar har jag. Blä. Men imorgon ska jag handla! Handla och tvätta =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP