söndag 15 augusti 2010

Min cykel ska bli röd ^_^

Min cykel: fick den när jag var 12-13 år, orange, tjocka "barn-däck", trasig nallebjörnstuta på styret.. ja, definitionen av ful helt enkelt =)
Fast enligt pappa är det en 26-tums, så när jag bara klargjort hur otroligt lite jag kunde tänka mig att ha cykeln i sitt befintliga skick (köpte nästan hellre en begagnad för några 100-lappar), så har pappa nu skaffat nya smalare däck till den, och ska måla den röd.. då kommer jag ha en svartröd cykel med "vuxendäck".. då kommer jag ha en jättefin cykel att cykla till skolan på morgonen med ju ^_^


(jag hade lagt in en bild på cykeln om jag bara hade en, men för det första har jag aldrig varit någon enorm cyklist, för det andra har jag aldrig tagit nåt kort på den eftersom den inte är världens skönhet i mina ögon.. fast nu blir det nog ändring på det ^^)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP