måndag 9 augusti 2010

Mina mest välbesökta hemsidor?

Ja! När jag sitter här framför datorn, vad är det vanligast att jag klickar in i adressfältet där uppe för att få något roligare än den tristessen jag oftast upplever?

1. facebook.se
2. gladsnekare.blogspot.com (ja, det är sant - enklaste sättet att se om jag fått kommentarer)
3. blogger.com (för att skriva nåt nytt inlägg)
4. bloggtoppen.se
5. histats.com
6. tribalwars.se
7. kenzas.se
8. kissies.se
9. fokis.se
10. blondinbella.se
11. andra mindre bloggar som jag också läser när lusten faller på
12. bloglovin.se (jepp, kollar vissa bloggar först och går in där sedan - totalt onödigt..)
13. hotmail.com
14. grepolis.se
15. hamsterpaj.se
16. bilddagboken.se
17. .. sedan brukar jag liksom mer eller mindre börja om och köra listan rakt igenom igen.. samtidigt som jag går in på msn.. xD
18. ibland fortsätter jag med att gå in på saker som icanhascheezburger.com, existenz.se och griddlers.net osv ^^

Nu vet ni!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP