måndag 30 augusti 2010

Chalmers är inte så bara..


Jag i skolan idag =)
Tänk att min mun är sådär röd alldeles av sig själv ^^ .. i alla fall när jag precis har ätit xD

Jag har för övrigt pluggat sedan jag kom hem ungefär, och nu ska jag gå och lägga mig. En pytteaning mindre panik över matten har jag lyckats åstadkomma.. sen kom jag på att jag inte skaffat boken jag behöver till MatLab imorgon, och att jag inte heller hunnit läsa på säkerhetsföreskrifterna i kemi som vi har prov på nästa måndag. Nåja. Fattas bara att jag får ett lika stort lass över mig varje dag, så går jag under sedan..

Fast imorgon ska vi labba verkar det som, det blir nog skoj =)
Och nu ska jag sova, så god natt på er ^^,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP