söndag 8 augusti 2010

Hemma igen!

Kom hem för några timmar sedan, och jag har haft jättetrevligt och mysigt nere i skåne ^^ Lillkillen går nu (fast inte utan hjälp såklart :o), och säger brumbrum och gottgottgott när han får mat ^^ Han är en otroligt söt liten sak ^_^
Utöver det inkluderade gårdagen massa tacos, ett avsnitt att Ninky Nonken (haha, jag har råkat nämna något namn där ur eller nåt för någon jämnårig nån gång.. de kollar på mig som om jag vore lite efter xD), ett sövande program om Renault och Citroën på Kunskapskanalen (somnade 20 minuter där), och så högläsning ur min blogg. Haha, jag står ju såklart för vad jag skriver här, men det blir en jobbig situation ändå.. lite som om en lärare tycker att ens arbete är bra och vill läsa upp det för klassen.. visst är man stolt osv, men det är ändå jobbigt xD

Och idag bestämde vi oss för att ta en promenad. Det var uppehåll när vi gick, och uppehåll när vi kom tillbaka .. men allt där emellan bestod enbart av ösregn xD


(och här ska jag inte lägga upp någon bild på mig själv eftersom Krister påtalade att jag alltid lägger upp massa bilder på mig själv, och att alla är likadana.. xD)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP