onsdag 25 augusti 2010

Värsta morgonen

Jag försov mig på värsta morgonen att försova sig. KnollK sa att "kom absolut inte för sent på tisdag morgon, för då är eran inskrivning och är ni inte där förlorar ni eran plats på chalmers!" .. vad tror ni jag går och gör just den morgonen? (när jag inte sovit ordentligt/alls de senaste nätterna..) FÖRSOVER MIG SÅKLART!
Vaknade med ett ryck av att någon hade ringt Robert och det nämndes ett klockslag. Klockslaget var 9-nånting. Jag skulle vara på skolan senast 8.20. Gissa vem som flög upp ur sängen helt utom sig och upprepade ordet "helvete" som sitt mantra här i livet? Just det, jag. Men jag "tog mig samman" och lyckades, tack vare mammas hjälp, vara på skolan innan klockan 10 och få bli inskriven i efterhand även om min klass redan varit där.
Tack och lov för det, jag hade hatat mig själv resten av mitt liv om jag schabblat mig så totalt att jag förlorat min plats på Chalmers för att jag inte sover ordentligt..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP