torsdag 5 augusti 2010

God natt för fan

Här sitter jag uppe fast jag vet att jag borde sova. Verkligen vet det. Känner det i hela kroppen och huvudet och behövde det redan egentligen vid klockan 10. Fy fan för mig.
Okej, det här vinner jag ingenting på ändå. Ser ni förresten att jag bytt bakgrund? ^^

Det hela började med att jag fixade till en blogg åt min bror som han kan ha när han åker till sydkorea. Ja, jag har gjort exakt allting*, ja det tog lång tid, nej han kommer aldrig någonsin säga att det är jag.. Som vanligt =)
Hur som helst så blev jag så avundsjuk på bakgrunden jag fixade där, som liksom följer med när man scrollar så det ser ut som själva bloggmodulen flyger ovanför på nåt sätt, så jag blev ju tvungen att fixa samma sak åt mig själv ^_^

Så nu vet ni! Nu ska jag fanimej sova.

*definitionsfråga. Jag har hämtat själva html-uppbyggnaden från en annan sida, men bakgrunden, headern, och färgerna osvosv är made by me. Allt det snygga alltså. Som att någon annan gjort tavelduken men jag målar motivet ;) Nej men, jag fattar verkligen inte ett skit av kodning osv, så jag ska inte nedvärdera dem som kan =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP