tisdag 31 augusti 2010

Stolt storasyster


(Klipp från SVT-play, visades på västnytt igår)
Det där är min bror det ^_^ Han som blir intervjuad i början :)
Just nu har han kommit fram till sydkorea och i princip varit vaken 1½ dygn i sträck. Men tänker jag rätt så är klockan 12 på natten där nu, så jag hoppas att han äntligen får sussa sött i en skön säng :3
..visst spenderar jag en stor del av min tid med att störa mig nåt enormt på honom, fast just nu är jag mest bara stolt och glad och storasysterig ^^ Och jag tycker han är modig som vågar åka dit ner "helt själv" ända fram till jul..!
Fast inte hade jag någon aning om att det var för mattens skull han skulle dit :P Vad jag hört så var det för att skolan i Sydkorea var intresserade av svenska undervisningsmetoder.. nåja, det kanske är lite både och =)

Btw så berättade han att SVT kommer att följa hans blogg från sydkorea, så gör det ni med ;)
Själv kommer jag ju sakna ihjäl mig tills när han kommer hem igen..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP