onsdag 18 augusti 2010

Hemma!

Herregud, idag kom jag hem halv 10.. och under dagen har jag hunnit vara på information, föreläsning i kemi (med en lärare som lyckades få nåt ämne att smälla ganska mycket värre än han själv var beredd på och sprida massa rosa rök..), ätit lunch, åkt ut till vrångö och lekt lekar och sedan tillbaka igen. Och när vi kom tillbaka var det dags för nollbrickstillverkning.. fast jag tror att trots alla snälla ord på baksidan så kommer den inte bli godkänd ändå :( Eftersom jag upptäckte för sent att jag målat allt på "fel" sida av pappret! Äsch.
Nu är det hur som helst dags för sängen, och imorgon är det på't igen.
Jag vill dessutom gå med i nollkören, men det verkar som att imorgon är enda och sista chansen för mig.. och enda fria stunden jag har är på lunchen.. och på lunchen skulle det vara lunchföreläsning.. jaha. Det löser sig nog. Hörde någon mer som verkade intresserad av nollkören, kanske kan få pratat med den personen om jag har tur. Men så blyg som jag är så kommer väl inte det bli av heller... nej nu får jag bannemej lösa detta, inte bara prata om problem!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP