söndag 29 augusti 2010

Snygga pojkar =)

Jag verkar ha en väldigt udda smak vad gäller män i allmänhet. När vänner säger "kolla, han är så jäävla snygg!" så förstår jag inte alls poängen. Men bara för det ska jag visa 3 personer jag sett i mitt liv, som jag faktiskt tycker är riktigt ögongodis ^^
(okej, utöver älskling då, han är alltid finast :3)

Följande är nominerade, utan inbördes ordning:


Elvis, självklart, han kan nästan inta rollen för den perfekta gjutformen för män ;D


Robert Pettersson, sångare i Takida. Min åsikt om honom är nog starkt färgad av att jag sett honom live.. han har nån sorts utstrålning ^^,


och Roger Sjunnesson, gitarrist i Sonic Syndicate, älskar stilen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP